سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
نرم افزار موبایل و بازی
 
 
دوستی، با شخص بی ادب، خالص نمی شود . [امام علی علیه السلام] 
»» چگونه نویز صدا را در تماسهای تلفنی حذف کنیم؟

گوشی‌های امروزی، مانند آیفون، تنها در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار قدرتمند نیستند، بلکه امکانات مختلف دیگری هم در آنها قرار دارد که برای مثال می‌توان به ویژگی حذف صداهای اضافی محیط هنگام برقراری تماس تلفنی اشاره کرد.

این ویژگی هنگام برقراری تماس امکان شنیدن صدایتان را به شکلی واضح و بدون هیچ صدای اضافه به طرف مقابل می‌دهد و Phone Noise Cancellation نام دارد. این ویژگی از دو میکروفون موجود در آیفون استفاده می‌کند، صداهای موجود را دریافت می‌کند و سپس صدایی را که با میکروفون اصلی تلفن، یعنی میکروفون پایینی، ضبط شده بدون هیچ نویزی به‌عنوان خروجی تحویل می‌دهد. تمام این مراحل در کمتر از یک ثانیه انجام می‌شود و شما فرایند آن را متوجه نمی‌شوید. اما آیا می‌دانستید این ویژگی کاملا نرم‌افزاری است و می‌توانید آن را خاموش یا روشن کنید؟

اگر مطمئن نیستید که این ویژگی در آیفون شما فعال است یا خیر، می‌توانید به طریق زیر از روشن یا خاموش بودن این ویژگی در آیفون خود آگاه شوید. برای این منظور نخست به اپلیکیشن تنظیمات بروید و سپس به منوی General بروید.

 

 

در اینجا منوی Accessibility را انتخاب کنید. سپس کمی به پایین اسکرول کنید تا گزینه مربوط به Phone Noise Cancellation را ببینید. از همین‌جا می‌توانید این گزینه را خاموش یا روشن کنید.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمد ( پنج شنبه 94/6/5 :: ساعت 6:33 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چالشهای امنیتی اندروید
چگونه نویز صدا را در تماسهای تلفنی حذف کنیم؟
راهنمای آیاواس: چگونه در آیفون تماسها را سریعا با پیامک پاسخ دهی
راهنمای آی او اس: ?فضاهای کوچک اشغالشده در آیفون را خالی کنید


چالش‌های امنیتی اندروید .